Khamis, 28 Oktober 2010

stress ke

Haih kenape lah hari ni aku blh stress,tlg lah aku x mau stress sebab kalau stress nanti aku nak mkn byk alasan untuk nak mkn sebenarnye.hari ni aku geram dgn ade sorang minah kat office nih die memang serabut pasal keje aku x tau ape yg die pikir keje die memang mcm hampeh series aku sgt x paham dgn die.Lagi satu dah seminggu lbh ayah sakit perut kesian die suruh pg hospital x mau asyik lah duk ulang alik ke klinik  je.kesian kat mak mesti penat kene jage ayah.Ya ALLAH harap2 lah ayah x de aper2.lagi satu saye nak kongsi bersame anda semue sudah 4 hari saye x mkn nasi hahahhaha jgn marah ok cepatlah sikit saye dah x sabar mahu kecik nih............
sekian saje saye sambung di lain hari
selamatkan lah ayah n mak saye di dunia n akhirat..amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan