Rabu, 21 Disember 2016

Isnin, 3 Mac 2014

Cikgu sha ke serawak

Lamenye x bersiaran kan alahai ini entry ke2 saye utk thn 2014.Hari ni nak cerite pasal kisah menghantar anak saudara saye yg sulong ke KLIA,Along Nurul dpt mengajar ke Serawak kasihan die pertama kali ke seberang laut hahhaha.Saye harap semuenye baik2 saje.Die dpt mengajar kat Bintulu.Dengar dari cerite die kos hidup kat sane sangatlah mahal mungkin sebab kat situ ade Petronas lah kot.Sewa rumah Rm1400 rumah teres 2 tingkat yg agak buruk jugaklah saye tgk hehehehe.Diantara gambar2 kami kat KLIA hari tuh.
Family kakak saye yg sulong dgn family kawan Along Nurul
Konon2nye nak tgk AN berlepas tapi nampak  kapal terbang nye sajer
Hajar Humaira n ayah nye jugak ikut pergi hantar 
Mase ni boleh bergelak ketawe lagi
uwaaaaaaa mase ni dah nangis dah AN nye hahahah


Untuk AN ai doakan U bahagia sajer di Serawak itu ,jgn asyik menangis jer hahahaha  pergi jalan2 sane mane tau bertemu jodoh di sana kan.....nanti carikan ai bf sekali ek hahahah.