Khamis, 14 Oktober 2010

Mr & Mrs Smart

sang pengantin baru
9/10/2010 bersamaan dgn hari sabtu selepas asar sahlah mira tlh menjadi isteri smart.alhamdulillah majlis telah berjaye dgn jayenye.tahniah untuk mira n smart semoge berbehagia hingga ke akhir hayat.thumbs up untuk kakrin(mak andam mira) n sam rais(tukang tangkap gambar).banyak yg aku belajar tentang majlis ni sebab aku kira terlibat dari proses cari mak andam,cari tudung,buat cenderahati utk tetamu dll.huh memang sangat penat x taulah ape yg mira rase sedangkan aku sudah stress apetah lagi mira.Mira memang the best semue die buat sendiri dari katering,cenderahati utk tetamu n dewan.kalau aku x taulah ape akan jadi dgn majlis aku kalau semue aku buat sendiri.Di harap perkahwinan ini berkekalan hingga ke syurga.

saye n mira
pelamin nan indah







Tiada ulasan:

Catat Ulasan