Sabtu, 22 Januari 2011

sakit tekak + selsema = demam

hari ni sangat x larat rase mcm nak demam tapi belum demam tekak dah sakit dan hingus dah start keluar.hari sabtu juge adelah hari berkerja full day setiap minggu okeh huhuhu sangat bosan.saye sangat bengang dgn asistant manager saye yg baru ituh ala yg saye citer duduk sebelah saye tuh  die sangat kepohci okeh pastu die je yang nak betul huh sangat menyampah.tadi kan die ckp mcm ni dgn fariz (aku ade bende nak citer ni tapi sulit sikit susah lah nak cerite kat sini takut ade org bocorkan)mase tu aku tgh pandang monitor komputer aku tapi aku tahu die tgh tunjuk aku kat fariz x ke vavi tuh rakan2 mcm siot kan kalau kau dah rase kau nak berahsie berdue je dgn fariz x payah lah kau nak bersembang depan aku kan memang siut lah mamat tuh.geram betul lah aku dgn org yg perangai mcm tuh.aku juge terus jadi emo bile mamat nih ade hehehehe lantaklah ape die komen janji aku x sakitkan hati die.itu saje untuk hari ini

*cuti sabtu raye cine mcm x approve je lantaklah if x approve aku mc hahahaha*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan