Rabu, 5 Januari 2011

mementingkan diri sendiri

siape pentingkan diri sendiri !!!!!!!!!!!! ade ke org nak mengaku die pentingkan diri sendiri ek ,aku dah pening kat workshop sekarang mcm cerite & hal yg jadi minggu lepas n awal minggu nih.meh sini aku nak cerite sikit kedudukan aku kat workshop nih aku, atas aku ade manager name die yacang , aku duduk atas dlm bilik aku ade aku buat keje akauan,spare part ,keje2 admin n cover sa jika perlu. x termasuk facebook ,blog n etc lah ek sebelah aku plak ade fariz buat keje warranty n ade lah kan cum sa cum ass manager n cum2 lain lagi. dekat bawah lak bahagian service  ade kak siti (sa) kak nora (sa) n fazura (cashier) n ade lagi sorang mamat baru masuk nazmi(sa).minggu lepas kerete adalah sangat banyak si mamat nazmi tu plak blm masuk lagi pastu ade lagi lah plak org yg mc,cuti thn n el.so keadaan adalah sangat kelam kabut tapi kenape lah ade lagi org yg x tau nak pikir atau x nak pikir tentang org lain.kalau dah kau tau kwn kau sorang cuti x payah lah kau mc kan  seolah2 mcm nak berbalas dendam plak sungguh x elok perangai itu kan.Kerja kat sini adalah sangat seronok sebab bos x moniter tapi if kau ade buat salah kau tanggung sorang lah ek.sekarang aku memang x mau campur hal org lain baik aku jage hal aku sendiri sudah ek.

p/s:kesian mira die tgh mabuk pembawakan budak  untuk mira semoge kau cepat sihat dan menjadi super power ek....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan