Selasa, 7 Disember 2010

salam maal hijrah

salam maal hijrah untuk semue sebenarnye aku pun x berape pasti ape sejarah maal hijrah ni yg aku paham ialah kite akan menyambut tahun baru mengikut kalendar islam dan hari ni bermule lah tahun baru dlm islam.(tlg betulkan jika salah ek)thn baru mesti ade azam kan hehehe biaselah azam tahun baru nak jadi org baik lah kan,nak berbakti kepade org lain n nak buang sikap2 buruk.tahun baru ni juge diharap dpt memberi ruang untuk aku mendekatkan diri dgn DIA dan tidak dilupa untuk menjadi seorg isteri hehehe.terime kasih kepada DIA kerana membenarkan aku bernafas di bumi ini lagi untuk merenungi segala kesilapan yg telah di lakukan.Huh bile direnung byk benar kesilapan yg telah dilakukan harap2 thn baru islam ini aku dapat memperbaiki segale2nye.Salam maal hijrah untuk semue............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan