Khamis, 16 Disember 2010

huh lamenye x berblog

Adelah sangat lame x berblog sebab x der yg menarik pun nak di kongsi bersame org lain,tapi aku sangat hairan tgk blogger2 lain satu hari depa blh post 3 new post aku nak dapat new post seminggu sekali pun agak susah.minggu ni mcm biase je keje byk jugak yg dah settle aku nekad x mau malas2 lagi  lagi satu minggu ni nafsu makan aku adelah sangat mcm syaiton aku sangat byk makan aduh sangat lah stress breakfast semalam aku mkn roti canai 2 kpg,tgh hari nasi berlauk n mlm tadi blh plak tapau nasi grg kampung. huh sangat lah kan jadi hari ni aku bertekad jugak untuk berpuase takut weh kalau dok pikir nafsu makan aku tuh.X berani nak pikir  wei tahun 2010 dah nak abis tapi berat aku still mcm ni jugak huh sangat risau then FU yang saye ambik tuh mcm x der effect je rase mcm dah malas je nak minum menatang tuh.Tgk org lain turun berat bdn mcm senang je nak turun berat aku ni punye lah susah nak tahu bln ni aku tak g erobik huhuhuhu.  series rase mcm dah give up lah sangat tension.itu saje untuk hari ni ek nanti kalau ade yg best aku update lagi

p/s:ayah saye sudah bole pg masjid meknenye die dah sihat lah tu kan alhamdulillah...
    :Sang lelaki itu dah dekat 2 minggu x sms saye mungkin kami dah x de jodoh kot......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan