Khamis, 11 November 2010

ESTET yang x jadi..

huhuhu semalam pagi dah deal sikit punye baik dgn mira nak g tgk citer estet sambil nak tgk album kawin beliau.aku pun cepat2 check kat TGV klang nak tgk movie start pkl bape last2 aku tgk paling lambat ade pkl 7.45 ptg aku tanye mira n mira ckp sempat sampai rumah aku sebelum pkl 7.huh tapi malangnye jalan adalah sangat jammed dari sungai besi sampai lah ke shah alam dan mira sampai shah alam pkl 7.20 dan kami pun gerak lah nak ke JJ malangnye jln nak ke JJ pun jammed gile babi akhirnye kami sampai pkl 8.10 dan org pun mak aih sikit punye ramai dan kami pun x jadi lah pg dating dgn si farid kamil itu.jadi jln2 kat JJ je n kami pun decide nak g mkn kat old town huh tetibe kami rase mcm dah seminggu x mkn jadi kami megorder mkn mcm org mabuk lah kan.aku order ipoh hor fun n roti bakar atas ade telur separuh masak + ice lemon tea mira plak memang terbaiklah sejak jadi puan mira nih die mkn nasi lemak + sambal sotong + rendang ayam n roti bakar  + air organik ape ntah last2 air x minum sabab die ckp rase nak muntah  nak tahu x air kosong kat old town rm0.80 okay .kami mkn sampai sengkak perut  n x larat nak jalan okay .......

ipoh hor fun yg dah abis
puan mira dgn nasi lemak sotong + rendang beliau
roti bakar,roti atas ade telur n air mira yg x sedap tuh
thanks old town kerane tambah kalori saye
eh mane gambar cik jija n puan mira maaf gambar x blh ditonjolkan kerane lemak di perut saye masih kelihatan walaupun sudah 5 kali cover

Tiada ulasan:

Catat Ulasan