Ahad, 6 Januari 2013

Fuh Fuh 2013 sudah....

Oh yeah 2013 sudah kan....begitu cepat mase berlari dan sampai ke penghujungnye,mesti ramai yg buat wishlist utk 2013 kan!!!!!,tapi saye punye wishlist 2012 pun blm tercapai continue yg 2012 tu je pun ok jugak kan.Antara kenangan 2012 yg paling best adalah saye diberi kesempatan menunaikan umrah bersama emak tersayang,YA ALLAH hanya ALLAH yg tahu betape seronok dan terujanya saya merasai pengalaman berada di Mekah & Madinah,kenangan bercuti ke Langkawi bersama keluaga jugak adalah sesuatu yg indah,kalau punya wang yang byk boleh di repeat byk2 kali,Penghujung 2012 juga bertambahnye ahli keluarga kami kerana adik bongsu saye sudah mendirikan rumah tangga dengan gadis pilihannya,Jom tgk wishlist saye utk 2013 plak ek:
  1. Saye hendak memperbaiki hubungan saye dengan ALLAH,hendak menampal mane2 lubang yg selalu rompong,hendak bersolat di awal waktu dan semue lah yg baik2 diantara saya dan ALLAH.
  2. Saya jugak nak baiki hubungan saye sesama manusia.x nak marah2 org,x nak memandang rendah pada org lain dan x nak berfikiran jahat sesame manusia
  3. Saye jugak dah x nak stress pasal keje lagi,nak jadi seorang yg periang dan befikiran positif ketika berkerja.
  4. Thn ni jugak saye berazam untuk menjaga kesihatan diri sebab badan saye yg besar ni saye dah rase mcm tong drum dah ,saye berharap sangat thn ni saye boleh mengurangkan berat badan saye walau cume sedikit,x larat dah rasenye nak membele lemak2 yg byk kat perut terutamanya,saye kene katakan x nak pada makanan berlemak,fast food dan mknan yg sedap2 itu hahahhaa.
  5. Ini azam yg setiap thn saye forward hahahha,saye nak g exersice utk keluarkan peluh dan membakar lemak2 saye nih,saye harap saye berjaye utk azam yg satu nih.
  6. Saye jugak adalah nak saving duit walaupun sedikit manelah tahu kalau thn ni saye kawin kan ,mesti nak pakai duit byk btl x?
  7. Saye nak tukar handphone baru yg slide2 itu hahahaha kalau boleh nak note ok hahahh
  8. Saya nak pergi bercuti untuk release kan tension n berehat2 cameron ke,melaka ke,korea ke hahahhah
Ini je lah kot wishlist saye buat mase ni,diharap saye dpt memperbaiki segala2nya dan saye dapat menjadi muslimah yg solehah & berbakti untuk agama,bangsa & negara ohyeah hahahha

3 ulasan:

  1. tak payah ler jejauh ko nak bercuti..ko g umah aku kat JB ni aku leh bawak ko masuk seberang tambak..takpon dlm JB ni bole jer aku bawak jenjalan....

    BalasPadam
  2. Insha-ALLAH tahun ni aku akan sampai jb hehehehee

    BalasPadam
  3. jom ke shanghai,free trip,all sponsored

    BalasPadam