Selasa, 21 Jun 2011

suke ker

heheeheh lame x jumpe kan....byk bende nak cerite tapi x pernah rajin nak menaip .......ade cerite nak story hahahha.....nak tau x beberape hari lepas aku google lah sorang minah ni kan so terjumpe lah blog beliau (die nih tunang ex bf aku )rupe2 nye die org nih dah putus tunang okeh series aku x tau...sebab dieorg ni dah nak kawin lepas raye nih aku rase.....cerite kenape putus x plak diberi tahu tapi aku bace mamat tuh (ex bf aku) tuh tulis komen 'maafkan ksalahan die dan tlg beri satu lagi peluang mungkin mamat tu blh berubah.hahahah kesian mamat tu okeh.....ku rase mereka dah buat preparation byk jugaklah sebab aku bace dlm blog minah tuh siap dah g tempah baju n pelamin pelbagai.aku x tau nak ckp mcm mane aku bukan ALLAH nak menghukum manusia2 lain tapi aku harap sangat ape yg jadi kat die hari ni atas balasan dari kesalahan2 yang die dah buat kat aku dulu.walaupun dah dekat 2 tahun berlalu tapi lukenye masih ade hahahahha mood SENTAP okeh.tapi dari ape yg aku rase mcm mamat tu yang buat hal...sebab mamat tu memang dah buat hal dari dulu lagi.hadoih x paham aku dengan kaum adam sekarang......x tau ape yang mereka inginkan dalam hidup nih....
dah lah aku x tau nak cakap ape dah semoga En Mamat & Cik Minah tu jodoh mereka kekal ke jinjang pelamin hahhahaha.
p/s:ade cerite pasal thailand n UITM tapi tgu lah ek bile JEJARI RUNCING aku nih rajin nak menaip

Tiada ulasan:

Catat Ulasan